fredag 8 oktober 2010

Topptipset 9 okt-storutdelning på gång

Ok, förbered er på storutdelning. Lördagens matcher ser mycket svårlösta ut. Topptipsaren har dock säkrat upp genom att helgardera alla matcher utom Boden där jag spikade ettan eftersom Boden ändå aldrig vinner. Tyvärr Boden. Trots att jag borde vara lokalpatriot så spikar jag. Min tresidiga träning har för övrigt rullat sig varm utan att komma mycket närmare lösningen på lördagans gåta.

Tyresö-Malmö x
Spikar krysset istället för att helgardera.

Östersund-Boden 1
Säker etta. Boden vinner ju aldrig och trots att jag gjorde lumpen där i garnisonsstaden på Värnpliktskontoret och S3 så känns ettan ganska säker.

Frölunda-Kristianstad x2
Frölunda är usla! Fem raka förluster. 

Brentford-Oldham 1x
Brentford såg kraftigt förbättrade ut senast och såna lag vinner ofta matchen efter.

Carlisle-Notts co 1x2
Ingen aning. Min tärning är lika konfunderad så jag helgarderar.

Colchester-Huddersfield 1-2
huddersfield har tre raka förluster. Tvåan åker med pga skrällchansen då man hade stort bollinnehav senast.

Hartlepool-Peterborough 1x2
Hartlepool vann borta senast 1-0b Plymouth. Peterborough vann också borta 1-0b Calisle.

MK Dons-Dag & Red 1-2
Dons är bra hemma, obesegrade. Klena senast och har skador. Första hemmaförlusten nu? D&R vände 0-1 till 2-1 senast. 

Som sagt, skitmatcher men kan ge bra utdelning så strecka på. Själv försöker jag få in raden på 1 krona hehee.

Lycka till
Topptipsarn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar