onsdag 26 mars 2008

Välkommen!

Då är det dags att dra igång och jag kan meddela att jag började med en rivstart då både singeln och dubbeln satt som ett smäck igår. Hela tio kr i insats på dubbeln förvandlades till 40 kr, en ökning på fina 400%. Jag ska huvudsakligen hålla mig till topptipset som jag spelat det senaste halvåret, och som ni kanske förstått brukar jag oftast ha sju rätt.
Som den gången i höstas då jag hela veckan var bombsäker på att det skulle bli tvåa på Lettland, och när lördagen kom lurade en bekant mig "nej det blir etta!". Vad gör jag? Jo kletar naturligtvis dit en etta istället. Som ni har förstått skrällde Lettland naturligtvis, och jag hade sju rätt då alla andra matcher satt som ett smäck. 53000 gav raden och jag skyndade mig att köpa tjära och fjädrar att rulla min bekant i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar