onsdag 23 april 2008

Topptipset 23 april

Dagens rad är mest svenska matcher och ser svårlöst ut. Enda tänkbara spiken är Malmö FF.
Kan löna sig att gardera upp. Du får gardera upp mina tips för det ser ovisst ut och svenska matcher är inte min starka sida. Sätter jag dit sju helgarderingar och en halv missar jag ändå.

Barcelona-Man U 2
Tycker inte Barcelona är någonting att lita på. De har förstört min rad tidigare. Börjar med tvåan alt helgardering.

AIK-Djurgården x
Svårtippat. AIK förlorade mot IFK Göteborg senast efter att inte ha fått in bollen. Djurgården har två oavgjorda. Chansspikar krysset eller helgarderar.

GAIS-Gefle 1
GAIS klarade oavgjort mot både Djurgården borta och IFK Göteborg hemma. Gefle sabbade min rad senast när man inte klarade av Örebro på hemmaplan. Börjar med en etta, kanske kryss.

GIF Sundsvall-Trelleborg 1
Två bottenlag och ingen med någon vidare form. Börjar med ettan men den är inte säker. Helgardera om du har råd.

Hammarby-Elfsborg x
Oviss match. Hammarby höll oavgjort till sista minuten borta mot Kalmar FF senast. Elfsborg har ingen bortaseger ännu. Helgardera eller 1x.

Kalmar FF-Helsingborg x
Kalmar FF lyckades peta in bollen i sista minuten senast mot Hammarby. Vad är det för fel med Helsingborg? Klarade bara oavgjort hemma mot Norrköping senast. 1x

Malmö FF-Norrköping 1
Spikar ettan här och förväntar mig ingen skräll.

Örebro-Halmstad 1
Bägge lagen har exakt samma statistik både hemma och borta, 1 1 1 1 1 1. Örebro vann borta mot Gefle senast och spelade oavgjort mot Elfsborg och Djurgården innan. Halmstad förlorade hemma mot Malmö FF. Sätter 1-2. Vill du gå kort spika Örebro.


Drömraden:
1-2
1x2
1
1x2
1x2
1-x
1
1-2

Antal rader: 216
Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar