söndag 6 april 2008

Topptipset 6 april

Topptipset ser lite lättare ut idag. Om lagen bara spelar som de ska så sitter min rad igen. På lången har vi massor med spelbara objekt.

Everton-Derby 1
Här kan man inte göra annat än att spika ettan så vi gör det.

Atalanta-Inter x
Knepig match. Inter har inte vunnit på de tre senaste medan Atalanta skrällde senast och slog Milan på bortaplan. Känner för att helgardera här.

Palermo-Juventus 2
Palermo har usel form och ingen vinst på fem senaste. Juventus slog Inter borta medan förra matchen blev inställd. Jag hoppas de har kvar formen och sätter tvåa men garderar med kryss för att få upp utdelningen.

Parma-Lazio x
Svårt, svårt, svårt. Jag löser det hela med att helgardera. Lazio har 1-8-6 på bortaplan men spelade oavgjort mot Inter.

Barcelona-Getafe 1
Provar med att spika ettan. Barcelona tappade dock en 0-2 ledning mot Betis senast. Dock vann man mot Schalke borta och har 13-0-2 hemma så jag chansar på ettan. Nån måtta får det vara.

Sevilla-Villareal 2
Två bra lag. Sevilla har 10-1-4 hemma men har förlorat två senaste. Villareal har toppform med fyra raka vinster. Jag helgarderar här och hoppas det räcker.

Gefle-Norrköping 1
Gefle mot nykomlingarna. Norrköping förlorade premiären och jag kör på att hemmalaget vinner. Kanske garderar med krysset för högre utdelning.

Helsingborg-Halmstad 1
Helsingborg vann med 0-3 borta mot GIF Sundsvall medan Halmstad vann hemma mot Gefle. Jag spikar ettan och hoppas Henke och Razak gör sitt jobb idag. Kanske kryssgardering för att få upp utdelningen om du har råd.

Budgetraden:
1
x2
2
1x
1
x2
1
1x

Antal rader: 16 r

Medelraden:
1
x2
x2
1x
1
1x2
1
1x

Antal rader: 48 r

Drömraden:
1
1x2
x2
1x2
1
1x2
1x
1x

Antal rader: 216 r

Lången:
Middlesbrough-Manchester U 2 1.40
Fiorentina-Reggina 1 1.40
Everton-Derby 1 1.20
Atletico Madrid-Almeria 1 1.55
Helsingborg-Halmstad 1 1.70
Palermo-Juventus 2 2.05
Sevilla-Villareal 2 3.30
Barcelona-Getafe 1 1.35



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar