lördag 31 maj 2008

Topptipset 31 maj

Klurig rad idag. Superettan och landskamper. Jag gör en babyrad idag och försöker sätta den på åtta rader.

Degerfors-Falkenberg 1
Degerfors vann borta mot Mjällby senast. Starkt. Börjar med en etta kanske kryss.

Jönköping-Qviding x
Qviding vann överraskande senast men jag börjar med krysset. Helgardera eller spika krysset som jag.

Lim.Bunkeflo-Häcken 2
L.B spelade oavgjort borta mot Assyriska senast men ledde med 2-0 om jag inte minns fel. Svårtippat, vill gärna helgardera.

Örgryte-Assyriska 1
Örgryte har toppform och öser in mål. Assyriska klarade bara oavgjort hemma mot L.B men nu har man sin brasse tillbaka. Börjar med en etta men garderar upp.

Frankrike-Paraguay 1
Provar spika ettan här även om jag inte litar helt på fransoserna med sina baguetter.

Rumänien-Montenegro 1
Spikar ettan här med viss tvekan.

Tyskland-Serbien 1
Spikar ettan och hoppas tyskarna låter bli att ställa ut skorna på planen.

Ungern-Kroatien x
Helgarderar. Ungern vann borta mot Grekland senast.


Drömraden:
1x
1x2
1x2
1x
1
1
1
1x2

Antal rader: 108 r





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar