fredag 29 augusti 2008

Topptipset 30 augusti

Sju rätt senast och ordningen återställd. Åkte på Liverpool som aldrig är att lita på. Den här gången ser det dock svårt ut.

Trelleborg-AIK x
AIK har ingen bra form och Trelleborg har inte förlorat på fem senaste. Man klarade oavgjort mot Malmö FF borta senast så vad säger att de inte går och vinner den här matchen?

Bolton-West Bromwich 1
Alla tror etta men Elmander är skadad. Spika ettan eller helgardera.

Everton-Portsmouth 1
Jag gillar ju Everton så ettan är given som utgångstips, men säker är den inte.

Hull-Wigan 1
Hull klarade oavgjort borta mot Blackburn så jag börjar med etta.

Middlesbrough-Stoke x
Stoke är nykomling men vann senast hemma mot Aston Villa. Starkt. Alla tror säker etta men gardera om du har råd.

West Ham-Blackburn x
Blackburn vann borta mot Everton. Jag börjar med tvåan men garderar upp.

Bristol C-Queens Park Rangers 1
Svårt. 1-2

Doncaster-Coventry 2

Doncaster är nykomling så jag börjar med tvåan men eftersom Coventry är ett lag som alltid spelar tvärtemot vad jag tror så sätt dit en etta också. 1-2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar