lördag 25 oktober 2008

Topptipset 25 oktober

En knepig rad idag och inga säkra spikar direkt, möjligtvis Swansea.

Djurgården-Kalmar FF 2
Svårt. Kalmar FF har gulddarr med fyra förluster på fem senaste. Gardera.

Helsingborg-Trelleborg x
Läser att Henke inte spelar och det avgör mitt val. Börjar med krysset då Trelleborg är knepiga. Dock storförlust senast så ettan åker med.

West Brom-Hull 2
Lurig match. Hull har storform men jag garderar upp med en etta.

Barnsley-Bristol C 1
Knepigt igen (som alltid), Barnsley ligger under strecket och behöver vinna men jag garderar med tvåa.

Coventry-Derby 2
Mardrömsmatchen nummer ett. Coventry spelar alltid tvärtemot mitt tips. Derby har bra form med en förlust på fyra senaste. Börjar med tvåa men garderar med etta.

Nottingham-Cardiff 2
Nottingham ligger sist och behöver vinna. Cardiff har 1-5-0 på bortaplan så jag börjar med tvåan.

Swansea-Southampton 1
Chansspikar ettan men ett kryss kan löna sig då Swansea har 2-4-0 på hemmaplan.

Watford-Wolverhamton 2
Helgardera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar