lördag 29 november 2008

Topptipset 29 november

Hopplöst svårt idag. Slösa med garderingarna är mitt råd.

Aston Villa-Fulham 1
Svår första match. Aston Villa vann borta mot Arsenal och spelade sen oavgjort hemma mot Man U. Fulham har ingen seger än på bortaplan men har tre raka hemmavinster och spelade oavgjort borta senast mot Liverpool. Ska nollan spräckas här? Jag börjar med ettan men garderar upp.

Middlesbrough-Newcastle 2
Tre senaste mötena har slutat oavgjort. Newcastle spelade 0-0 senast borta mot Chelsea. Börjar med tvåan men garderar med kryss.

Stoke-Hull x
Hopplöst att tippa. Provar spika krysset då Stoke är bra hemma men Hull är svår att göra mål på.

Sunderland-Bolton 2
Sunderland har fyra förluster av fem. Bolton vann senast borta mot Middlesbrough. Börjar med tvåan men gardera om du har råd är mitt råd.

Wigan-West Bromwich 1
WB har ingen bra form och ligger i botten. Provar spika ettan på chans.

Burnley-Derby 1
Burnley verkar ha svårt vinna över Derby men jag provar spika ettan.

Charlton-Southampton 2
Charlton har dålig form. Southampton slog Reading borta i veckan så jag börjar med tvåan.

Crystal Palace-Queens PR 1
Typisk 1-2 match. Nu har QPR ingen bra statistik borta med en vinst på nio matcher så jag börjar med ettan men garderar för skräll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar