lördag 8 november 2008

Topptipset 8 november

Dagens rad ser svårlöst ut så gardera på!
Förra veckan varnade jag för Stoke hemma mot Arsenal och ser man på tror ni inte de skrällde och vann hemma. Tyvärr hade jag bara satt krysset. Surt sa räven.

West Ham-Everton 1x2
Oj så svårt. Här kan det bli vad som helst så jag helgarderar. Vill du gå kort prova 1-2.

Hull-Bolton 1
Spikar ettan här. Hull har fått stryk mot två topplag men gjort det bra. Jag tror de vinner nu då Bolton är sämre på bortaplan.

Sunderland-Portsmouth 1x2
Klurigt. Inget av lagen har någon form. Sunderland fick stryk med 0-5 senast mot Chelsea. Portsmouth vinner ingenting just nu. Ingen vinst på fem senaste. Jag helgarderar.

Barnsley-Sheffield U 1x
Bägge lagen är utan förlust på fyra senaste. Sheffield U har inte släppt in ett enda mål på dessa.
Barnsley är bra hemma så jag garderar upp.

Norwich-Preston 1x2
Svårt. Helgardera eller chansspika ettan.

Plymouth-Charlton 1-2
Charlton har inte vunnit på fem senaste och ligger under strecket. Börjar med ettan med garderar med tvåa då jag har en känsla för skräll i denna match.

Queens PR-Cardiff 1x
QPR är starka hemma men Cardiff har ingen förlust på bortaplan. Provar 1x.

Reading-Derby 1
Bägge lagen kommer från 4-1 segrar på bortaplan. Reading är urstarka hemma så jag provar med att spika ettan för att få ner kostnaden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar