lördag 23 maj 2009

Topptipset 23 maj-korka upp champagnen!

Idag korkar vi upp champagnen för det ser busenkelt ut. Ni som följde mitt förra tips har säkert redan tullat på champagneförrådet för mina tips satt klockrent. Själv hade jag sju rätt som vanligt då jag hade 1x på Fulham och det blev tvåa.

Hammarby-Halmstad 1x2

Kan bli vad som helst, helgardera.


GAIS-Kalmar FF x2

Utgångstvåa.


Aston Villa-Newcastle 1-2

AV rätt medelmåttig form. Newcastle måste vinna då man ligger under strecket.


Blackburn-West Bromwich 1

Lutar åt en etta ifall inte WB plötsligt skräller när matchen inte gäller något längre.


Hull-Manchester U1-2

MU vilar kanske sina bästa spelare inför CL finalen. Hull ligger en poäng över strecket och vill vinna.


Liverpool-Tottenham 1

Toppform för Liverpool och jag chansspikar.


Sunderland-Chelsea 2

Sunderland två poäng över strecket. Chelsea är Chelsea.


West Ham-Middlesbrough 1

Två svaga lag. Börjar med ettan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar