lördag 17 april 2010

Topptipset 17 april-fiasko senast!

*bank, bank, bank*...uhm? är du redan här? ursäkta men jag håller precis på att banka med hammare min tresidiga tärning. Gav mig tre fel på halvgarderingar. Lagen lyckades spräcka sina nollor i kolumnen senast, precis vad jag misstänkte men garderade fel.

Tottenham-Chelsea 1x2
Senaste mötena 2-1, 4-4, 1-0. Jag garderar definitivt upp.

Birmingham-Hull 1-2
Hull förlorade senast hemma mot seriens sämsta bortalag Burnley som hade 0-1-15. H måste vinna men räcker motivationen till? Spika eller gardera för högre utdelning eller gör två system.

Blackburn-Everton 1x2
Knepig match som känns som den kan gå hur som helst. Fyra av fem möten oavgjort. Kanske kryss?

Fulham-Wolverhampton 1
Lutar mest åt en etta här.

Stoke-Bolton 1
Provar spika ettan. B har inte så bra resultat på bortaplan, 3-3-11.

Sunderland-Burnley 1-2
Intressant match. Ser ut som säker etta. Dock vann B borta för första gången senast. Ligger strax under strecket och behöver vinna.

Blackpool-Nottingham 1x
Lutar mest åt ettan men N kryssar ofta på bortaplan. Klara för playoff.

Queens PR-Cardiff 1x
QPR vann borta senast mot Crystal P. Kanske vinner hemma igen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar