måndag 29 september 2008

Om ni hör ett mystiskt dunkande...

...så är det bara jag som slår huvudet i tangentbordet upprepade gånger. Varenda eviga gång blir jag r-vkn-llad av ett helt fotbollslag som på något vis känner på sig att jag har sju matcher inne, och sitter i soffan och ber att just deras lag bara en enda gång ska lyckas fullborda min triumf. Men icke!

Igår trillade matcherna in en efter en...min briljanta analys på Wigan satt...min luriga skräll på Getafe satt. Till och med krångelmatchen Milan-Inter satt klockrent eftersom jag insett i förväg att jag skulle åka hur jag än satte halvgarderingen (hade haft x2) och helgarderat. Lysande, briljant, klockrent.

Alla matcher var inne utom den sista nu som skulle börja sent och till och med gick på tv. Kunde det bli bättre? Atletico Madrid-Sevilla hade jag spikat ettan som var säker enligt "experterna". Ända tills Sevilla skruvade in en frispark direkt i mål efter att en åsna dragit på sig den strax utanför målområdet. Å S N A!
Där rök mitt topptips och jag kan inte annat än undra varför jag inte helgarderade matchen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar