tisdag 20 maj 2008

Hyfsat nära igen...

Det blev två praktknallar i lördags. Djurgården och AIK förlorade bägge. Det kunde man ju ha anat. Djurgården är som sagt inget att lita på och AIK hade ju fyra raka segrar innan de föll.
Hade sex rätt på mitt babysystem så jag förlorade inte så mycket. Mest nöjd är jag med Kalmar FF som såg till att jag inte behövde infria mitt löfte om att promenera igenom stan i kalsonger och strumpor.

Söndagens matcher var lättare än de såg ut. Sprack på drömraden på Racing-Osasuna om jag inte minns fel där jag hade x2 och det blev etta. Typiskt. Annars hade åttan suttit. Fast jag skrev ju att man borde helgardera. Snålheten bedrar visheten heter det ju. Halvgarderingen räckte inte.
Grattis till Zlatan förresten för den magnifika avslutningen på säsongen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar