onsdag 21 maj 2008

Topptipset 21 maj

Svåra matcher idag. Kan inte mycket om dessa lag så du får gardera upp om du vill. Jag har förresten erhållit min 7-tröja som den hos Svenska spel som haft flest sjurättare av alla i Sverige hittills *ironi*...

Manchester U-Chelsea 1
Vet inte varför men tror mest på en etta här, kanske kryss.

Brommapojkarna-Enköping 1
Smålurig match. Spika ettan eller helgardera.

Jönköping-Assyriska 2
Provar spika tvåan för att få ner kostnaden. Assyriska är ju topplag och har fyra segrar på fem senaste.

Limhamn Bunkeflo-Landskrona 2
Kan inget om Lim B men Landskrona slog ju AIK senast så jag spikar tvåan. Gardera om du vill.

Sirius-Häcken 1
Knepig match. Sirius läckte som ett såll innan man plötsligt slog till senast och besegrade Djurgården. Djurgården är visserligen inget att hänga i julgranen med tanke på den form man visat upp på senare tid men men... Spika ettan eller helgardera för jag är inte helt säker på Häcken.

Väsby Utd-Qviding x
Två lag till jag inte kan mycket om. Qviding har fyra oavgjorda. Väsby bottenlag med tre raka förluster. Kanske kryss igen?

Åtvidaberg-Mjällby 1
Två bra lag i toppen av tabellen. Kan bli vad som helst. Spika ettan eller helgardera.

Örgryte-Falkenberg 1
Örgryte har gått bra på senaste tiden medan Falkenberg klarade oavgjort mot IFK Göteborg senast. Spika ettan eller gardera.

Drömraden:
1x
1x2
2
x2
1x2
1x2
1x
1

Antal rader: 216 r

Budgetraden:
1
1
2
2
12
1x2
1x
1

Antal rader: 12 r

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar